Korv med bröd kanske?

Jaha så har man gjort debut som kioskbiträde. Oddevold har fått lov att ha hand om kioskerna på Rimnersvallen vid sina egna matcher så idag var det P95 som hade hand om försäljningen vif Oddevolds match mot Motala. Tänk så mycket roligare att stå i en kiosk och sälja godis, kaffe ,dricka och korv med bröd än att sitta ute på Torp och försöka få någon att köpa en Bingolott.....
Här hände det ju saker och vi var tre mammor som kunde tjata och jobba, riktigt kul! Tyvärr förlorade IKO med 1-3 men jag tror att kiosken gick med vinst! :-)
Min familj har inte gått med vinst den här helgen för det har handlats shorts, tröjor och ett par skor, ja inget av detta var till mig utan det är bara de unga som handlar. Jag har lite svårt att fatta att ett par shorts kan kosta 950 kr men det är väa bara att fatta att så ska det vara!
I morgon ska jag testa på o träna igen efter en veckas uppehåll på grund av att alla mina leder har protesterat, känner mig inte helt bra än och det är gott irriterande men nu har jag kollat mitt socker flera gånger om dagen och har fått det till att hålla sig på en ganska bra nivå så vi får hoppas att jag är på gång tillbaka. Jag tar i alla fall ett pass imorgon som är lite enklare än vad jag brukar gå på så får vi se hur kroppen reagerar. Håll tummarna!!!!
Nu ska jag kolla vidare på hockeyn......vem vinner.....jag håller på Canada....tror jag....

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Bra att du känner dig bättre. Ta det försiktigt på träningen. Kram.

2009-05-10 @ 21:48:54
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: bajs

HAHA du gissa fel :D

2009-05-13 @ 19:11:02
Postat av: bajs

HAHA du gissa fel :D

2009-05-13 @ 19:11:34
Postat av: Virre

man kan undra....kan verkligen JAG ha fått en bajsavkomma???

2009-05-13 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0