U2 på gång!

Nu har jag hållt mig på mattan,,,,ja alltså jag har legat 15 minuter på mattan som jag beställde, nu börjar jag faktiskt att gilla det. Det har tagit ett tag för ibörjan gjorde det ganska ont men nu känns det bättre, låg där o drömde mig iväg till 31 juli.....för då, då kommer han ju BONO, ja han med den fantastiska rösten och med sig har han naturligtvis hela U2. Skulle så hemskt gärna vilja se dem igen men det är den enda spelningen de gör i hela Norden så det kommer att bli tufft att få biljetter, men jag ska göra ett försök! Har ju köat förr till dessa "gubbar" men det var 23 år sedan och då var man lite mer galen.....stod utanför Scandinavium från kl 3.00 och väntade och jag var INTE längst fram i kön men jag fick i alla fall biljetter. Sedan såg jag dem 1992 och då var Linus med, ja han var ju i min mage alltså så han har liksom gungat loss till U2 redan som litet embryo.....
Ja vi får göra ett försök att få tag på de där biljetterna och annars kanske man i alla fall kan åka till Göteborg och "tjuvlyssna" men det är ju inte alls samma sak!
Liverockjympan förresten var helt OK, det var ett band som hette Poor Bob o de spelade hårdrock o det svängde riktigt bra. Kul att testa Trollhättans Friskis o deras lokaler var ju otroligt mycket finare än Uddevallas.

Ja ni ser ju......det måste ju bara vara så bra!


U2

Kommentarer
Postat av: Anonym

så mycket visste jag iallafall, att Bono sjunger i U2 =)

2009-03-10 @ 02:00:16
Postat av: mia

Det var bara lilla jag som skickade =)

2009-03-10 @ 02:01:01
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0