Nostalgi...på bloggen!

I helgen var vi i min fasters hus för att kolla till det och för att kolla om det var något som vi ville ta vara på. Huset ska säljas och det är Annica, min kusin, och jag som har ärvt huset. Meningen var att vi bara skulle ta en kort sväng men så var det ju alla gamla kort....så där blev man ju sittandes och nu tänker jag bjuda er på en liten kavalkad. :thumbup:


Japp det är jag!!! Tänk att jag redan då hade en cool frissa :-)

även här finns jag......kan ni hitta mig?

Kan ni fatta att de här två är idag 14 och 17....hjälp!

och så sista, en bild på min goa pappa som jag ofta saknar!

Visst var han stilig? Kan förstå att mamma föll för han!

Ja det var allt från antikrundan för denna gången och vem vet kan ni lista ut vem som var jag på bilden kanske ni vinner något vacker!!!;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Man kan inte klicka på bilderna o få dem större :(

2009-03-24 @ 20:41:34
Postat av: Ulf

Jag kunde då klicka och få större bilder, men så är jag ju ganska teknisk ;-) Jag vet! Vad vinner jag?

2009-03-25 @ 11:41:07
Postat av: Linn

Du måste vara flickan med baskern på sne va??



kul att scanna in så gamla kort..

2009-03-25 @ 13:13:44
Postat av: linn

neeee, det är ju du som har en brun kappa längsfram i bild =)

2009-03-25 @ 13:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0