LiveRockPass

hej på er!
sitter här på jobbet nu och väntar in att klockan ska bli halv fem för då ska jag träffa Johanna på Lidl.......oh vilket trevligt fredagsnöje kanske du tror....MEN nej det handlar om att Johanna har "lurat" med mig på liverockjumpa här i Trollhättan och jag hittar inte dit! Alltså träffas vi på Lidl för att gemensamt bege oss till Friskis o Svettis! Ser mycket fram emot detta för det måste ju vara roligt att jympa till live musik.
jag ska rapportera hur det var.....för tänk om det är dansband? hur ska jag då kunna kämpa och slita när allt jag kommer att tänka då är "sockerdricka, pommac och lemonad" ( så ska man säga när man dansar foxtrot)
Ja ja vi får se hur det slutar!
Ha en bra fredag och keep on rocking! :-)

Kommentarer
Postat av: mia

det värsta är att jag inte kan komma på en enda låt med Bono så där på rak arm!!!

2009-03-08 @ 20:47:54
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0