Lite lite glad.......eller MYCKET!!!

Det känns som att vara nyförälskad tonåring....ja så är känslan att stå där i Folkets Hus i Trollhättan en fredag morgon och säga till hon i kassan, sex biljetter, de bästa och höra henne säga, ja då var det klart!!!
Det är värt tidig morgon och mycket köande och nu äntligen kommer jag att få uppleva min favvogrupp ihop med de jag älskar! Äntligen ska jag få höra Bono sjunga samtidigt som jag har Ulf o mina barn runt mig och att sedan Johanna och Fredrik också finns med gör ju inte det hela sämre.
Nu börjar nedräkningen och jag ska hinna lära dem allt jag kan!!!!


Känns mycket bra!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det låter nästan religiöst när du beskriver dina känslor för Bono!

2009-03-14 @ 07:48:55
Postat av: Linn

när vi var i rom var det inte jobbdag dagen efter ju =) Och bra mycket mer vin blev det då

2009-03-14 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0