Före och efter-styling...

....ja inte på mig denna gången utan Zorro!! Idag var nämligen dags för trimning, han måste ju bli fin innan vi åker till Tyskland (om han nu bara hinner få sitt pass). Har ju sett på andra bloggar att det är tufft det där med att planera resor så jag vet inte hur Zorro har tänkt sig....men han kanske litar på Curlingmamman!! ;)
Vad har hänt den här helgen då? Jo vi har haft Ulfs brorsbarn, Johannes här och det var mycket trevligt. Vi lagade faktiskt mat tillsammans alla fem och det tyckte jag var riktigt kul...resultatet blev starkt, så nästa gång Johannes räcker det med liiiiite jalapenos!! :-)
Manne har också fått chansen att vara med på ett Zon-läger med BFF och det var ju både spännande och kul! Det är väl alltid bra att komma ihop med andra killar från andra Uddevallalag och få höra hur andra tränare är.
Denna veckan kommer att bli spännande tror jag......men nu ska det sovas......det är jobbigt det där med sommartid och trädgårdsmöbler som ska dras fram eller hur var det nu!:question:


Zorro före trimning-stolt, stor, glad!


Zorro efter trimning-ganska liten o ynklig!


Kommentarer
Postat av: Linn

hehe, inte mycket kvar av vovven efter trimning. =)

2009-03-31 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0