Uppdatering....

Hoppsan det var ett tag sedan nu....vad har hänt i mitt liv då?

  • Jag har opererat bort min närsynthet o ser nu riktigt bra!
  • Jag har varit med på Tyras 2-års-kalas, ett riktigt barnkalas med tipspromenad, lekar o fiskedamm!!!
  • Jag har varit på träff med gamla arbetskompisar i Sikhall....alltid kul att träffas blir dock allt för sällan men nu blev det äntligen av
  • Det har varit midsommar.....ja nu är vi framme i nutid nästan. Vädret kunde väl ha varit bättre men det var en bra dag med massa god mat och till o med vacker allsång!!! :-)

Denna dagen går i packningens tecken för imorgon åker LInus till Spanien i tre!!!! veckor....är man egentligen riktigt klok som skickar iväg sin son till solkusten? Nu börjar det allt att kännas pirrigt o oroligt o hur ska det gå......MEN man måste lita på varandra o det är ju en upplevelse som förhoppningsvis Linus kommer att komma ihåg hela livet!
Här kommer sammanfattningen i bildbevis!

Lite besviken på attt det inte märks
mer hur jobbigt o ont det gjorde.....


Världens goaste 2-åring
TYRA!!


Carina är rätt nöjd med livet
på Sikhalls Camping!


Midsommardukning!


Här är några som tyckte att
maten var OK....


Ja då är det bara att gå upp vid 7 imorgon o köra Linus till LAndvetter o se till att han kommer med o sedan har jag ingen koll......fattar ni? Jag bara släpper kollen o vet inte hur det går varken med mellanlandning i Köpenhamn eller veckorna i Spanien.....detta är inte bara en språkkurs för Linus utan en anticurlingkurs för Virre!!!! :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer gå så bra att släppa iväg honom (inte bara nyttigt för honom utan även för DIG) :) Jag är så impad över dig som pushar dina barn att göra såna här saker!

2009-06-20 @ 20:09:43
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0