U2-Ullevi-20090731

Det närmar sig, det är snart dags.....dags för att få gåshud, bli rörd och få en upplevelse som man inte ofta får! Alltså det är dags att välkomna U2 till göteborg!!!! Jag är så glad att jag masade mig upp o stod i kö för att få biljetter till detta, så glad att det äntligen är dags! Det är något speciellt mellan mig o U2, det går inte riktigt att förklara och när vi igår åkte förbi Ullevi o jag får se att de håller på och bygger denna mycket speciella scenen och jag känner att håren på armarna reser sig ja då vet jag att jag är helt såld på U2, så är det bara!!!
Så kom igen Johanna, Fredrik,Linus, Ulf och Johannes, nu drar vi och vi kommer att vifta vitt och hälsa U2 välkomna o vi kommer att få en magnefik kväll jag lovar er!!!!
Oj, oj, oj.....välkomna U2!!! :-)

Bono.....o vet ni jag tror han hade gillat Ernst!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du är så HÄR uppspelt REDAN, i vilken värld kommer du då befinna dig imon när det väl smäller :D Du e för söt hihi

Kram och syns imon!

2009-07-30 @ 22:56:10
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0