En kärleksförklaring!

Vet egentligen inte hur man ska skriva....vill så gärna förmedla en känsla som slog över mig idag så att jag själv blev förvånad!
Idag var dagen när vi skulle hämta hem Linus från hans Spanienäventyr och visst har jag saknat honom och varit både orolig o glad för hans skull. Har varit jätteglad över SMS som har kommit o jätteorolig när det INTE har kommit SMS.....
När vi satt på Landvetter o såg att det kom upp på TV-skärmen att planet från Köpenhamn har landat kändes det bra och Ulf och jag satt o pratade o jag sa att nu får du ta ett kort på honom när han kommer, så när han verkligen kom där, brun och fin så blev jag så överraskad av mina känslor.....det var så överrumplande. Jag blev så fruktansvärt glad över att se honom, tårarna rann och jag var bara tvungen att fort fram till honom o bara få hålla honom och krama honom! Den enorma glädje o lättnad jag kände över att få ha honom där igen, kunna ta på honom det var något enormt!
Jag är så stolt över honom som har klarat denna resan helt själv, haft några tuffa dagar som ensam o sedan haft 3 bra veckor och fått högsta betyg i alla ämnen. Heja på Linus, du är så bra!!!
Nu känns det så bra att börja semestern och på något sätt så kan den bara bli bra! På tisdag åker vi till Karlshamn.....o den resan slipper Linus åka själv ;-)



Jag kunde ha kramat sönder honom!!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Ojoj. blir barnen så stora. ;)

2009-07-14 @ 08:58:30
Postat av: Johanna

Fredrik har läst att U2-fans uppmanar U2-fans att vifta med vita föremål på Ullevikonserten.

2009-07-18 @ 11:47:08
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0