Mammamåste.....

Ja alltså det finns ju väldigt mycket som man kan tänka sig och göra för sina barn och en massa saker som man dessutom VERKLIGEN gör, en del saker med glädje och en del grejer lite mindre roat....precis som jag har sagt till dem, att en mamma slutar aldrig att älska sina barn hur galet eller hur dumt det kan bli. Detta uttalande gjordes dock innan Manne bestämde sig för att bli filmare och ihop med sina klasskompisar göra SKRÄCKFILM!!!
Ja vad ska man säga....o dessutom tycker han att jag borde lägga ut deras otroliga trailer på min blogg så att ni kan känna längtan efter att få se hela filmen, ja och eftersom jag gör allt för mina barn så kommer den ju naturligtvis här.....
Manne&co trailer

Man kan ju alltid se det så att man ska uppmuntra ungdomar till att vara kreativa och inte bara sitta och hänga :-) Ja vi bestämmer oss för att vi stödjer detta arbete och läääängtar efter fullängdaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0