Bambi på Holmevattnet...

Så blev det verkligen av, en riktigt fin dag på skridskor, varm blåbärssoppa och korvgrillning, precis som det var när jag var liten! Tack Kenneth och Carina som tog oss med till ett så fint ställe och hemskt kul att ni ville följa med....fanns ju andra som hade väääldigt mycket att göra just idag eller som inte hittade sina skridskor!!! :-)
Ja ja tur att man får göra som man vill!
Jag blev i alla fall såpass tänd på detta att jag gärna skulle göra om det imorgon igen, fast jag var ganska stel eller ja mer helstel och darrig ibörjan. Höll på att sätta mig på rumpan när jag typ hade tagit ett halvt skär men sedan kom det sig lite bättre!

Magnus i solen på is!

Korvgrillningsskötaren, Carina!

Bäst att skydda sig ordentligt tycker Linus

Så här glatt är det på is :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tur ni inte gick genom isen ;p

2009-01-03 @ 20:18:46
Postat av: Linn

Åhh vad jag blir avvund på er som är ute i skogen hela dagarna.

Har ni alltid fint väder dessutom där uppe i väst??

2009-01-03 @ 23:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0