Arbetsångesten kommer krypande!

Ja visst är det så....när man har varit långledig och sovit länge och bara haft det bra så känns det inte riktigt kul att man ska börja jobba igen, men det brukar ju ordna sig på något sätt. Tur är ju att det bara är tre dagar som man ska jobba också innan det blir helg igen så att man liksom inte chockar kroppen för mycket!
Annars har detta varit en sån dag när barnen åker till sin pappa o det lämnar alltid ett tomrum....man vänjer sig inte riktigt med det.
Ulf och jag har gått en långpromenad och varit o sett Kropps Damer besegra Skånela, HEJA PÅ, och bara för att känna mig lite nyttig står det just nu ca 50 bullar på jäsning. Vaniljbullar, känner ni doften? Mmmmm.....:-)
Ja imorgon är en annan dag och med stor sannorlikhet kommer jag att klara den också, men på torsdag ska jag på bröströntgen. Det känns ju sådär, usch tänk om jag går omkring och har något dumt i mina bröst....jag vet ju att det finns i släkten och därför vill man ju helst bara slippa få veta! Löjligt va? Men jag är ju sådan, så länge jag inget vet så är jag ju frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0