Äntligen barn på nytt!

Igår hade vi besök av Örjan, Assi, Tyra och Ticka och vi hade en jättemysig dag! Jag hade föreslagit att vi skulle åka till Emaus för där var vi alltid när Linus och Manne var små och jag saknar det stället. Därför var det ju ett strålande tillfälle att återigen få klappa kaniner, titta på getter, hönor och hästar och få vara barnslig igen!
Vädret var väl sådär men det blev en mysig stund ändå och Tyra är en fantastisk liten tjej, så glad och fin.
Måste ju också gratta Team Erik till finalplatsen. Det känns ju inte alls fel och jag tror att det mesta beror på att de ser så snygga ut eftersom de har samma frisör som jag!!! :-) Helle följer med dit upp varje helg och stylar hela kören, kul!
Kan också berätta att brevet från mammografin dök ner i fredags och det var pirrigt att öppna det men resultatet var bra och det känns ju fantastiskt skönt. Jag är med ett tag till!
Jag får äntligen gulla med kaniner igen....
Virre i bur!

Vet inte men det känns inte helt oväntat att Örjan gick in i just denna buren....

Tyra gungar i päronet och verkar hur nöjd som helst, även om pappa tog väldigt hög fart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad söta ni är :)

2009-01-25 @ 18:42:31
Postat av: Linn

Jag förstår dig Virre att du saknar att åka till såna ställen med djur och stora lekplatser, jag tycker också att det är jättekul att åka med barnen till såna ställen. tur att du fick med dig Tyra med familj som förkläde ;=)

2009-01-25 @ 21:34:19
URL: http://lbmc.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gå in på min blogg, du har blivit utmanad =D

2009-02-05 @ 17:14:16
Postat av: Linn

Du är utmanad av mig med Virre

2009-02-05 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0