Tänkte inte blogga....

......men blev tvungen! Läste Linns blogg och nu har jag skrattat så att tårarna rinner och jag har också kommit på hur mycket man älskar sina barn! Jösses vilken underbar unge....
Detta inlägg får också mina tankar att gå tillbaka några år och till en dag när barnens kusin skulle döpas.....just den dagen tyckte Magnus att det var dags att testa hur kort man kunde klippa sig om man tog saxen och gjorde en rand från pannan och till mitten på huvudet!!! Man kunde klippa kort och släktingarna som tyckte att dop var viktigt och stämningsfullt uppskattade inte 4 årige Magnus punkfrisyr!!! Själv var jag mer förvånad att man verkligen kunde klippa så kort utan att halva huvudet åkte med!
Men tack Michaela ( Linns dotter) för att du har gett mig ett riktigt gott skratt och du.....det växer ut!
Själv var jag och klippte mig igår och jag kan lova att jag fick betala rejält mycket för att se ut ungefär så som MIchaela ser ut just nu.
Kram och god natt! Och till alla kreativa ungar där ute, heja på ni kommer att gå långt en dag och så kul ni kommer att ha på vägen!

Kommentarer
Postat av: Linn

Idag så har lillasyster gjort samma som storasyster, Klippe lite... sa hon.

bildbevis på bloggen. =)

2009-02-20 @ 13:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0