Semledagen och förlovning!

Ja vilken dag det blev, inte bara det att kylskåpet på jobbet var proppat med semlor utan Viktoria och Daniel förlovade sig!!! Ja detta var ju en så fantastisk nyhet att alla program på TV blev framskjutna en halv timme för detta måste man ju verkligen få veta ALLT om.
På jobbet funderade vi mer på varför det just blev semledagen och inte Kanelbullens dag?
Ja det kan man fundera på!
Man kan också fundera på hur jobbigt det kan vara att sitta och berätta att pappa har gett mig tillstånd att förlova mig ( jag är visserligen 31 men det är ju bra att pappa har lovat och han har dessutom kollat med Statsministern för säkerhets skull, bra!)
Ja ja vad är väl en förlovning på slottet! :-)
Jag läste förresten att om man gick till konditoriet när man skulle köpa semla så var det helt ok att äta en.....undrar bara hur långt bort kondiset måste ligga....det stod det inte!

Mums!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-02-25 @ 07:00:32
Postat av: Johanna

Vi e mkt nyfikna på vad som hände när du kom hem ;p

2009-02-25 @ 07:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0