Ooooooliiiiiiiidligt spännande!

Ja det var det idag på damernas stafett.....och där sitter man på lunchen o tittar på svt.se live på datorn och bilden är liten och dessutom hackar det hela tiden, oj vad man önskar att man vore hemma i soffan istället, dels för att man naturligtvis ser bättre MEN också för att jag vill skrika o heja.....och det uppskattas inte av alla i rummet. Vi har ju vär Jörgen som bara tjatar om att ingen kan väl ta Jacob Hård på allvar....för för Jörgen är Jacob Hård=Bo A Orm i Lilla Sportspegeln!!! :-)
Idag på lunchen blev det också snack om en spikmatta som några av tjejerna avgudade och jag blev så sugen på det så nu har jag också beställt.....och lever den upp till lite av det den lovar kommer jag att bli en mycket glad, pigg, rörlig och underbar människa!!!
så ni som läser detta håll koll på mig och se om ni märker när leveransen har kommit!!! :-)

  • Den oranga färgen är glädjens färg och står för lust, kreativitet och andlig medvetenhet.
  • Den gröna färgen ger lugn, harmoni och själslig balans. 
  • JAG TOG EN...............ORANGE!!!
    oh jag känner på mig att jag kommer att bli oooooliiiiiidligt jobbig för min omgivning!


    Kommentarer
    Postat av: Johanna

    Hallå eller! Du hörde inte vad jag sa på lunchen harkel och tydligen hörde inte jag vad ni pratade om! Vad är det för vanvettsaffärer du gjort ;p

    2009-02-27 @ 07:06:09
    URL: http://laprinzessa.blogg.se/
    Postat av: Linn

    Spikmatta???? vad är det bra för?? det gör väl ont eller =)

    2009-02-28 @ 09:01:22
    Postat av: Anonym

    javisst det finns ju plana bottnar också. och så finns det ju även brunnar med sandfång =)

    2009-03-03 @ 20:49:52

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0