Karlstad

Den här helgen har vi varit i Karlstad för att kolla på FBK-MoDo, det var väl tänkt att MoDo skulle vinna för att humöret på några av oss skulle vara på topp men så blev det ju inte riktigt! Det var i alal fall kul att spana in Lila Arenan och den var mycket trevligare än Scandinavium. En grej som var bra var att på hotellet som vi bodde på hade de så att om man tog en öl i baren så kunde man få biljett till en buss som körde oss direkt till Arenan, bra va? Inte så mycket att tveka på!
Efter matchen blev det restaurangbesök och sedan hem till hotellet för att precis hinna se vilka som gick vidare i melodifestivalen.
Idag blev det god hotellfrukost o sedan var det dags för mig att bli lite nördig.....jag fick Ulf att köra till Centralsjukhuset  och väl där sa jag "allt som ni ser framför er har JAG varit med o ritat" visst är det skönt att få vara så blygsam ibland! För er som är otroligt intresserade av detta följer några bilder.....

Ja detta är ju från matchen....MoDos bås


Här sitter en puck.....

NU till det intressanta!!!!

Ett hederligt prefabbygge!


Vackra sandwichelement som står där och väntar på att bli monterade


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nöööööörd!! Haha, gött Virre, jag hade gjort precis samma sak ;p

2009-02-22 @ 20:17:44
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Linn

Ehh, snacka om att ni är arbetsskadade ;o)

Kollar betong på fritiden

2009-02-23 @ 12:12:11
Postat av: Virre

Tänk att så tyckte barnen också....o då sa jag....så många matcher jag har tittat på så kan ni gott kolla lite betong! :-)

2009-02-23 @ 13:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0