Heja Sverige!

Är det något som jag verkligen gillar så är det helger som har skidor på TVn vid den tiden vi brukar äta frukost och den här helgen har det ju verkligen varit så! Man dukar upp frukosten i vardagsrummet och så sitter man där och tar långfrukost....mysigt!
Ok det har inte gått lysande men ifag var det ju en riktig höjdare! Heja Helena! Vad grym hon var på att skjuta! Sedan blev det ju spännande i herrarnas slalom också fastän man inte alls hade väntat sig det.
Ja det har varit en bra frukosthelg o resten av dagarna har också varit bra!
Vi var på Harrys igår och åt Alla Hjärtans Dags middag, Ulf, jag och fem barn plus en respektive....det är kul att träffas alla, även om det fanns några av det manliga könet som hade blicken mer vänd åt storbildstvn än mot sina bordskamrater!!! :-)
Båda dessa dagar har det också blivit riktiga långpromenader med Zorro och det är skönt både för mig och för Zorro!
Nu står det en pizza i ugnen så det är väl bäst att man börjar duka så smått.....
Gillade ni låtarna igår förresten? Jag tyckte i alla fall att det var en bättre omgång än ettan men visst blev jag förvånad över Markoolios låt....hade inte väntat mig att den skulle låta så.
Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0