Har det hänt nå´t?

Ja det kan man ju faktiskt undra.....det kan det ju inte ha gjort eftersom jag inte har skrivit här på länge, men visst har det väl hänt en del....
-Jag har ärvt ett halvt hus ( eller mer ruckel kan man väl säga)
-Linus har berättat att han nog redan fixat sin APU ( arbetsplatsutbilding) i 3:an.....i KINA!!!!!!!!!!!!! Lugn o fin VIrre det är två   år kvar du kommer att hinna vänja dig.....KINA!!!!!!!!!!!!!!
-Jag har sett första deltävlingen i melodifestivalcirkusen live, såg till o med Bert Karlsson! :-)
- Sverige-Danmark-matchen på Råsunda har haft biljettsläpp o jag fick inga biljetter.....slut på 45 minuter alltså bra mycket mer drag till det än till Madonna!
- VI har bokat hotell i Karlstad!!!!! tänk vad vi reser.....vi ska se Färjestad-MoDo o hoppas att Foppa orkar masa sig runt lite på isen så att man får se honom.

Ja det är väl inte så illa ändå? Jag jobbar ju ibland också o på tal om det så drar jag just nu runt på två kollegor också! :-) Känner mig riktigt som lilla lugna nu på morgonen när jag tuffar iväg o hämtar en där och en annan där.....o så iväg till jobbet!
Till helgen är det alla hjärtans dag, glöm inte det!
Vi ska ut och äta med alla barnen och det ska bli mysigt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kina. det var en bit bort, vad läser han för något när han ska ha praktik i kina??

2009-02-13 @ 19:32:34
Postat av: Virre

Han läser media man det är så att hans skola har utbyte med en kinesisk skola så det är därför.

2009-02-15 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0