Utmaning....

.....var det i lördags på Friskis&Svettis och jag fick med mig Linus på detta. Utmaningen bestod av uppvärmning, 30 min spinning, 30 min KI-Box och 30 min Cirkelgym! JAg har aldrig prövat något av dessa aktiviteter så det var helt klart spännande. Spinningen var precis som jag trodde enormt tråkig MEN svetten bara rann så jag kan förstå att man går på det för att förbränna men kul var det inte! Efter en liten fruktstund var det dags för KI-box o det var betydligt roligare, framförallt är det ju alltid kul att få bråka med sonen.....eller nä det var det kanske inte för han var tyvärr klart starkare än jag och jag hade fullt sjå att hålla emot när slagen haglade. Till sist var det cirkelgymmet och det var helt klart bra, 25 stationer med övningar för alla muskler och så höll man på ca 1 min på varje station.
Ska jag gradera dessa övningarna så tror ja att gymmet var det som passade mig bäst följt ab boxning och sist spinning. En bra kombination är säkert cirkelgymmet ihop med vanliga jympingpass! De efterföljande dagarna har bidragit med ordentlig träningsvärk i armarna och de kommer från boxningen.....det var ju jobbigt att både slå o hålla emot.
Söndagens utmaning bestod i att försöka få min hjärna att fatta att min yngste son blivit en fjortis.....14!!! Lille Manne 14år.....GRATTIS världens bäste Magnus!!!! :-)

Grattis Magnus på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0