Info från rökhuset!

Tänkte bara hålla er uppdaterade.....jo då det luktar rejält med rök fortfarande fastän vi har en låtande sak stående som på något sätt drar åt sig röklukt ( det är något med kloridjoner o plus o minus o du vet allt det där man lärde sig på kemin)

magic box!

Vi har också beställt en ny ugn men jag vet inte riktigt när den kommer, men den kommer att bli bra. Det som man funderar på nu är hur man bygger in den för om man kollar lite på sånt här så får den inte stå för nära typ spånskivor men den gamla var ju intryckt rakt i ett skåp bestående av spånskivor och då var det proffs som hade gjort det?!! Det är då man blir så där fundersam....det kan nämligen bli varmt runt en ugn, nähä!!! :-)
Ja ja jag litar till 100% på att min käre sambo klurar ut hur man ska göra så att det blir bra och antagligen betydligt bättre än innan!
Nu är det dags att koka lite kaffe, Ulf är och ser på handboll, Kropps Damer kvalar för att hänga kvar i elitserien, och jag tror att han är fikasugen när han kommer hem. Ja jag är det i alla fall!!!
Ha en bra lille-lördag!

Kommentarer
Postat av: Jag

kanske man ska fräsa in den :-)

2009-04-17 @ 15:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0