På resa med Ulfs jobb!

Denna helgen har vi varit par på resa!!! Ulfs företag bjöd på hemlig resa och på den resan fick även respektive följa med, trevligt!
Det bar iväg till Jönköping och efter att ha checkat in på vårt rum så var det samling i baren och så en liten promenad till Jönköpings konserthall. Vad kunde det vara som skulle kollas in? Jo.....Özz, Soran, Måns och Björn, alltså stand up comedy. Två timmar av mycket skratt blev det och jag tyckte att det var rkitigt bra, konstigt nog var det inte Björn som var bäst utan jag tyckte nog att Özz var den som passade min humor bäst, man kanske har för stora förväntningar på Björn....ja ja söt är han ju! :-)
En liten fundering jag hade var hur kul företagets kines hade.....ja det är alltså en RIKTIG kines som är här i Sverige i tre veckor och alltså fick hänga med på stand up....hmm man kan undra hur kul han tyckte det var. Han log i alla fall hela tiden men det gör de ju alltid!!!
Efter showen blev det tre-rätters middag men ingen disco-dans....o det hade jag ju sett fram emot, men helt klart en trevlig lördag!!
Glömde ju också att berätta att alla fyra stand-uparna bodde på samma hotell som oss så jag har faktiskt åkt hiss med Özz, fattade kanske inte det så men lite senare förstod jag det.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0