Virrefundering....

Jag har fundrat lite.....när jag går på Friskis&Svettis så är det något som jag funderar över. Ledaren kommer in o ställer sig i mitten och säger Hej o välkomna, ja det är ju inget konstigt med det, men, sedan säger de - "Jag heter Malin för er som imte har träffat mig förut".......jaha o vad heter hon för oss som har träffat henne förr då? Det kan jag fundera på! Och detta är ingen sak som bara händer en gång utan jag kan lova er att detta händer alltid på varje pass om personen presenterar sig.
ja för övrigt är det fredag och det blir mys och Idol idag, resten av helgen går i fotbollens tecken för denna helgen spelar båda sönerna Uddevallakannan. Ska bli spännande!!
Ha en bra helg önskar jag, Veronica, som heter det både för er som träffat mig och för er som aldrig träffat mig!!! :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha, superroligt inlägg =D Tänk - det har jag aldrig funderat på ;p

2008-11-07 @ 17:10:04
Postat av: Fredrik

Du är inte lite flummig du...



När kommer ni och hälsar på oss?

2008-11-10 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0