Smala armhävningar-omöjligt för Virre

"Med "smala" menas att armbågarna hålls in mot sidan av kroppen och inte i 90 grader som vid de "breda". Håll även ihop händerna (ca 1 dm mellan) och sätt dem i marken rakt under bröstet. Alla bör göra "smala" armhävningar för att stärka musklerna på axelns baksida och skulderbladet och därigenom undvika skador på axeln."
Ja så här beskrivs denna jävulens påfund.....det GÅR inte....om jag testar detta så ramlar jag framlänges och drar näsan rakt i golvet, så alltså inser jag att jag måste börja på ett lättare sätt och det är just det som är problemet. Vad är lättare, alltså vad är förstadiet, embryot, till smala armhävningar?
Hjälp mig!!!




Japp så ska det se ut, men som ni kanske ser så är det inte jag på bilderna....

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Breda armhävningar kanske...

2008-11-11 @ 17:06:40
Postat av: Linn

hahaha... VAD jobbigt. Jag skulle inte heller klara såna konstiga armhävningar. klarar knappt vanliga...

2008-11-12 @ 21:21:06
URL: http://lbmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0