Rädsla för spöken!!!!

Rätt som det är mitt i mörkaste november ringer det på dörren.....det ska inte komma någon till oss idag. Vem kan det vara? Ohhh jag gillar inte sådant, känner mig lite olustig när jag sakta o försiktigt smyger mig till dörren. Inget öga har jag att tjuvkika i utan jag måste öppna. Jag tar mod till mig och sakta sakta öppnar jag dörren......

BUS eller GODIS!!!!!
Hjälp!!!
Hjälp dessa små hemska varelser!




Känns lite bättre med rosa skelett som har Alfons-mössa!



Klart vi valde godis de såg ju hemska ut! Jag gick o hämtade vår godisskål och tog mig en titt ner i deras korg som redan hade fått lite innehåll, såg att det låg ett rött fint äpple där och sa - Har ni fått äpple också, vad trevligt!
Då svarar det modigaste spöket.....Nä blä o det är säkert ruttet också! :-)
Var har alla nyttiga och hälsomedvetna spöken tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Linn

gött att du är hemma igen, Ni såg ut att ha haft gött väder där. lite avundsjuk är man allt....

Vi slapp iaf att få några spöken eller monster hit iaf. och det var ju tur för att vi åt upp allt vårat godis igår :)

2008-11-01 @ 21:14:52
URL: http://lbmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0