Just inte mycket alls....

Nä precis så är det, det har inte gjorts allt för mycket idag o speciellt inte något som egentligen kan vara kul att läsa för någon annan. Ja det skulle ju vara i så fall att ge er som tycker om att håna mig lite att gotta sig åt, för jag lyckades naturligtvis åka till ICA idag för att handla för kommande vecka och stå där i kön och lägga upp alla saker på bandet, dra mitt kort och få till svars att köp medges ej, göra ett nytt försök bara för att få samma svar igen......ja och nu kan ni som alltid vet precis hur mycket ni har på kontot, ni som för ordentlig månadbudget verkligen skratta och håna, medans jag fick ringa hem och be Ulf föra över mer pengar till kontot och sedan stå där och vänta och se alla som gick förbi tänka att där står en looser.... ett vrak som tror hon kan handla utan att ha täckning på kontot.....
Ja det var det...en vanlig söndag i virriga Virres liv....men jag kan också passa på och tacka er som gjorde gårdagen till en trevlig dag med god mat och mycket skratt det var en bättre dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0