Cup igen.....och kallt!!!

Denna helgen är det Cup i fotboll i Göteborg, på Heden. Just som man trodde att vintern kommit och att det enda som gällde för en fotbollsmamma var att se till att sönerna kom till träningen, nä då drar de till med en cup till! Ja Magnus är inte direkt ledsen för det, han ska få chansen att möta de bästa lagen i hans ålder och det är inte bara svenska lag utan även några nordiska länder.
MEN jag har väl en liten fundering på hur det kommer att vara att vara mamma och stå på Heden klockan 9.00 en lördagsmorgon i slutet av november....undrar om det kan bli kallt :-)
Ja ja jag vill ju ändå vara med och kolla så jag ska inte klaga utan på med mycket kläder och så iväg, man får väl heja sig varm och hoppas på att spelet värmer (där fick jag väl till det?)
Ha en bra helg och vill ni följa IK Oddevolds P95:or i sin kamp på Heden så går det bra att kolla in följande länk!
Eurostars Youth Soccer 2008

Kommentarer
Postat av: Linn

Kallt säger jag bara.

Här har vi åkt pulka idag. kul.

2008-11-22 @ 14:03:44
URL: http://lbmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0