Varför gör man detta?

jaha....varför?? varför ska jag utsätta mig för att på en fredag, när man egentligen kan åka hem o bara mysa, bege mig till en motionslokal och tillsammans med 17 andra svettas och pusta i en cirkel?
Är det det här med nytt år som gör att man helt tappar förståndet?
Ja det måste vara så och på något sätt så masar sig samvetet högre upp i kroppen bara för att det har blivit nytt år.....borde inte jag som har diabetes ta hand om min kropp bättre, hur var det nu hade jag inte fått hög kolesterol, borde jag så inte motioner och äta sunt??
ooohhh jag klarade knappt av att packa träningsväskan utan att bli trött!!!
Antagligen kommer ni inte att höra av mig på ett tag för jag kommer väl inte att kunna röra mig efter denna fredagsomgången.....men ni kan ju tänka på mig när ni sitter där och myser i soffan! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0