Tillbaka till verkligheten!

Kan inte fatta....jag har jobbat i snart 25 år !!!! och ändå är det alltid samma chock när man ska tillbaka till jobbet efter långledigt. I går satt jag här vid datorn o funderade på hur man sätter på den o varför :-)
Det är tur att man har en liten hund som behöver ut efter jobbet för annars hade jag väl bara legat i soffan hela gårdagskvällen!
Nåväl, idag är det ju tisdag och sakta börjar man fatta att så här är vardagen, grå, regnig o dyster.....nä, nu var jag väl lite väl negativ, livet är ju helt ok och det är ju bara 11 veckor kvar tills jag och hela familjen ska till London!!!
Jag tar nya tag och bestämmer mig för att om jag är glad kanske jag gör någon annan glad också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0