MBT-skor

Eftersom jag har turen eller om man ska vara lite mer ego, har hjälpt till, så att det företaget jag jobbar på går bra så har vi fått bonus i decemberlönen....o då resonerar jag så att man borde unna sig något, liksom känna att jaaaa jag har lite extra pengar denna månaden. Det jobbiga är ju bara att komma på vad man ska frossa i. Det blev i alla fall en after work igår med hela familjen på Harrys....för god mat är aldrig fel.....MEN så drar ju det dåliga samvetet in o viskar i örat o säger.....borde du inte satsa på något nyttigt? Något som får din lätt skamfilade, trötta gråa kropp att kanske än en gång blomma lite lite?
SÅ KLART!!!! :-)
image18

Så nu har jag varit på Uddevalla Rygg och Ledteknik och handlat de skorna som man MÅSTE ha!!!!
MBT-SKORNA!!
Ja man blir så grymt vältränad o varenda muskel tränas o rumpan ska bli som Jennifer Lopez!!!! :-)
Ni förstår ju att man inte kan klara sig utan dessa skorna.....
Ja så nu kan jag med gott samvete känna att kroppen har fått ta del av bonusen både med god mat och bra skor!
Nu är det dags att fixa fredagsmys och om jag äter den med skorna på blir det bättre då tror ni? :-)
Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är de d där skorna som är runda undertill??? Hmm, känns som att d måste vart svindyra om d e såna som alla kändisar har! Får väl se om det ger resultat på dig, så att jag ev sedan kan följa i dina fotspår *aaahahaha*

2008-01-04 @ 20:38:26
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, såg nu precis att du lagt detta inlägget i kategorin "sportigt!!" ;p vilket mao innebär att d kommer komma fler inlägg under samma kategori!! Spännande =-D

Jo kanske har ja lärt mig laga thai-mat när vi kommer hem igen, men smidigast vore väl att käka ngt på stan ;p Annars måste ni ju komma hem till mig å då skulle d ju bara bli vin o Singstar *hahahaha*

2008-01-04 @ 20:45:24
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0