Lördagsrapport

Vad det kan blåsa, jösses alltså! Hade jättesvårt att sova i natt för det ven och lät runt huset och jag var säker på att takpannorna skulle falla ner en efter en, men det har klarat sig bra!
Men man känner verkligen att det vore skönt med lite sol nu.....hela veckan har varit regnig och det märks på humöret.
idag har vi dock spelat badminton hela familjen och det är kul! Även om vi har en medlem som är så fruktansvärt dålig förlorare så han håller på att slå sönder både rack och oss andra när han förlorar en boll och skulle någon råka skratta åt honom ja då är det nära till dråp.....
När vi kom hem ifrån badmintonen tog jag ett varv runt huset (ja jag är ju lite orolig för takpannorna!! :-)) och vad såg jag där......
image19
hmmm.....ska det verkligen blomma i mitten av januari?

Ja, jag kan inte hjälpa att även om det är något galet med klimatet med allt regnande och blåst så blev jag ändå glad av att se denna lilla snödroppe trots att den inte borde blomma än!
ha en bra lördagskväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Magnus(Bedminton spelarn :D)

Ja du nu vet jag det men jag för tjänade vinsten så det sved! :P xD

2008-01-28 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0