Inget speciellt!

Jaha det har gått ett tag sedan tanten bloggade.....det är den där träningen den tar musten ur en! :-)
Idag tex. ska Ulf o jag spela badminton och tyvärr har han börjat att bli väldigt duktig, ja med mina mått mätt alltså! I början rådde jag på honom men nu är det tufft och man vill ju inte gärna förlora....får se hur det går idag! Passa dig Ulf!!!!
För övrigt händer det väl inte så mycket just nu, men imorgon ska jag träffa mina "gamla" arbetskompisar och det ska bli kul! Vi har inte träffats på ett bra tag och Carina, som vi ska hem till, har köpt hus och det ska bli himla kul att se det!
Till helgen är det ju första omgången av melodifestivalen och Linus o Magnus ska dit på generalrepitionen, ska bli kul att höra vilken låt de tror på.
Snart drar ju även både hockey och fotbollsmatcher igång o som ni kan se är i alla fall Zorro laddad!!!



Kommentarer
Postat av: ulf

okej. hur gick det då? jag bara undrar;-)

2008-02-08 @ 17:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0