Ensam hemma.....

Livet ser annorlunda ut för en curlingmamma just nu! Curlingmammans sambo har flytt landet och begett sig till Kina i 3 veckor, det är en jättelång tid kan jag meddela! :-)
och det är inte bara för mig som det har blivit förändringar, Zorro har blivit en dagishund!!! Han får varje morgon bege sig till ett hunddagis i Uddevalla och spendera dagarna med en massa hundar. I går hade han blivit kär i en söt lite tik o denna damen hade visst haft lust att leka med honom också. kul! för det var nästan som att lämna barnen första gången att lämna Zorro.....och dessutom lyckades han kissa inne det första han gjorde, MEN dagisfröken sa att det var inte ovanligt att det blev så......puh det var snällt sagt av henne!
Ja för övrigt går väl livet vidare även om jag känner mig ensam och redan längtar efter min Ulf, fast då är det bra att msn finns för vi har haft rätt så bra kontakt så jag vet att han både äter o lever! :-)
Sedan har vi visst installerat Skype också men så långt har jag inte kommit i utvecklingen än utan sms o msn duger bra!
kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skype som e så jättebra å man kan ha trådlöst headset å prata 20 m ifrån datorn, men vill man ha web kamera kanske det inte e så bra att va långt ifrån, eller jag tror det finns tråd lös kamera också.....blogginläggskommentar från kina

2008-02-29 @ 14:42:42
Postat av: Anonym

skype som e så jättebra å man kan ha trådlöst headset å prata 20 m ifrån datorn, men vill man ha web kamera kanske det inte e så bra att va långt ifrån, eller jag tror det finns tråd lös kamera också.....blogginläggskommentar från kina

2008-02-29 @ 14:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0