Sex vitpepparkorn....

och en massa tur ska se till att jag inte får magsjuka nu precis innan jul!
NU är den nämligen på gång in på företaget och den drar med sig den ene efter den andre och jag VILL inte bli sjuk! Det värsta är ju också att man blir inbillningssjuk, eller ja det blir jag i alla fall.....har jag inte lite ont i magen? känns det inte konstigt? Tur att man har dundermedicin! :-) Sex stycken hela vitpepparkorn som man sväljer en gång om dagen håller, förhoppningsvis, vinterkräksjukan borta.
I morgon ska familjen gå fackeltåg i Uddevalla ute på strandpromenaden, tror att det kan bli mysigt! Det är kl 16 och det ska försökas sätta något slags rekord med antal facklor i ett och samma tåg o det kanske inte är så viktigt men jag tycker det verkar mysigt att man går i mörkret med facklor och så är det fika vid Gustavsberg. Det kan bli riktigt mysigt om vädret är lite vintrigt!
Ska försöka återkomma med lite bilder, ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0