och vart har vi varit idag....

japp det blev en promenad idag också! det här är ju det bästa med att vara långledig....att man kan kolla in olika strövområden och så åka dit och gå lite. Idag blev det ett mycket hemligt område....kolla bara! :-)
Oj bäst att gömma sig!
Kan säga så mycket som att vi var ute vid kustbandet! Kolla in denna solnedgången så förstår ni att västkusten inte är så dumt!!!

Till slut vill jag önska alla ett riktigt gott nytt år och se nu till att vara snälla mot varandra!
Jag hoppas vi kommer att ha massor av kul 2009....jag vet en sak som kommer att bli kul, hoppas jag! :-)

Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Väldigt vad ni är hurtiga. Önskar er ett lyckligt 2009

2008-12-31 @ 18:18:35
Postat av: Linn

2009-01-01 @ 21:04:30
Postat av: Anonym

Åhh va gött att gå en massa promenader. Själv har man mest suttit i bilen....

2009-01-01 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0