Ny promenad!

Det blev en fin promenad idag också! Den här gången blev det inte skogen utan havsnära promenad. Jag önskar verkligen att jag vore bra på att fotografera för det var så fint....massa rimfrost och vackra vyer ut över havet.
VI hade blåbärssoppa och ostmacka med oss så efter en runda där vi bland annat tittade på en 18 meter djup jättegryta, ja nu var grytan full i vatten men det stod att den var 18 meter djup, så satt vi och fikade och tittade ut över havet!

Visst är det fint!


Ja och nu är jag i full gång med nyårssorbén hoppas den blir god! Den ser snygg ut i alla fall.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Blev sorbén bra? Nu har även jag bestämt vår meny =D Och vi ska ha mousse till efterrätt :)

2008-12-30 @ 21:31:37
Postat av: le

Fint



2008-12-31 @ 12:07:03
Postat av: Johanna

Jasså? Är Campari en krydda då eller? totalt ovetande Den blir säkert jättegod :)

Moussen Ska smaka choklad och hallon, men vi får se...det kanske smakar banan när ja e klar ;p Nu strax e iaf förrätten klar =D Pannkaksrulle med räkor mums

2008-12-31 @ 12:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0