Lugnet har lagt sig!

Visst är det väl himla kul med julen men också så här dagarna efter när man inte har en massa måsten längre utan man kan slappa och ta det lugnt, tyvärr har min näsa och mitt huvud fått för sig att bråka lite så jag känner mig ganska hängig faktiskt men det har inte hindrat oss ifrån att ta en lång och skön promenad med Zorro, fast nu känner jag mig ganska sliten. Det är precis som om kroppen har väntat på ledighet för att bryta ihop! :-)
Ja det är ju i alla fall skönt att man inte behöver gå upp tidigt och till jobbet utan kan ligga där i sängen och tycka synd om sig själv!
För övrigt är jag jätteglad över mina julklappar och jag tror bestämt att jag ska låta er gissa på en sak.....vad tror ni detta är?

Vad kan detta vara?

Det är Magnus som har köpt denna grejen som han anser att mamma behöver! :-)

Kommentarer
Postat av: Linn

Coolt virre. Min man köpte en sån Orgasmmatron till mig i somras.. den är riktigt go när någon annan använder den på en. eller HUR?

2008-12-26 @ 22:55:49
Postat av: Johanna

Heter den så??!! Shit ;p Ja kanske skulle köpt det ja tänkte från början med andra ord!! hehe

2008-12-26 @ 23:29:11
Postat av: Virre

eehhh Linn är du säker på detta? jag vet ju att du har väskor med många konstiga saker i så nu blir jag osäker om du verkligen vet vad detta är? :-)

2008-12-27 @ 18:04:29
Postat av: Linn

asg det står att den heter så på min kartong iaf :)

Grejerna i min väska har man ju till något helt annat ;)

2008-12-29 @ 11:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0