Julefrid?

Känner ni att ni börjar stressa lite? Att det börjar snurra så där i huvudet angående allt som ska göras och som man inte har börjat med än.
Ja lite så har jag börjat känna men jag tänkte försöka strunta i det i år, tror ni det funkar?
Igår gjorde vi lite julkort i alla fall, tvingade två tonårskillar att sitta och rita o klistra fina bilder på pappersark, det är inte illa va? Engagemanget var olika stort o det fanns en som kanske tyckte att sms var roligare än tomteluvor och glitterpennor! :-)
ja och nu ska ju korten iväg också och jag har lite för mig att det ska ske idag MEN inte kan väl posten strunta i MINA julkort?
Nä vet ni snart är det en lång julledighet på gång och jag ska vara ledig och få träffa barnen och sambo o förhoppningsvis ta långa promenader ( eller skidturer) på dagarna, inte kan lite stress innan dämpa denna förväntan! Jag gillar jul o det tänker jag fortsätta med!
För vet ni......livet är för kort för att sura!!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

ojojoj, jag känner positiva vibbar här..... =)



GOD jul på dig

2008-12-17 @ 06:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0