Julbord nummer 1

ja då har man fått i sig ett julbord och oj vilket julbord sedan.....det var riktigt bra! Vi var 14 st som åkte till Bokenäs för att äta julbord tillsammans. Jag som i vanliga fall inte gillar sill men som ändå brukar träna för det är ju ändå vuxet att gilla sill fick den här gången i mig flera sorter och jag gillade dem....tacka vet jag sill istället för sushi!!! :-)
Det var blåbärssill, göteborgssill, aioli strömming och massa andra goda sortet.
När vi åkte hem var jag så mätt så egentligen skulle det ju bara ha blivit raka vägen hem till soffan MEN strong som man är och på gränsen till träningsnarkoman blev det ett styrka medelpass....behöver jag säga att det var svårt att ligga på mage!!!

Lite glögg innan själva julbordet!

Magnus och Johannes verkar gilla läget!
Två glada och otroligt "knäppa" killar!

Jag och Ulf börjar bli mätta o goa
Börjar vi se lite mätta ut?

Kommentarer
Postat av: Linn

Gött med julbord.

Hur många blir det för dig i år??

Nu är iaf barnen friska , får se hur länge det håller sig.

2008-12-11 @ 12:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0