Inte alltid kul att vara Virre

Tänk att det ska vara så svårt att vara alla till lags?! Jag har ju varit på kurs o lärt känna mig själv lite och fått det till mig att jag är en sådan person som vill att alla ska må bra och att alla ska vara med. Jag har ju i och för sig varit klar över att jag är sådan men inte riktigt hur det kan bli fel....o fel kan det bli i alla fall om man har två olika "grupper" som ska göra olika saker o man vill vara med på båda.
Är det också så att den ena gruppen surar när jag betämmer mig för hur jag ska göra, ja då mår inte Virre alls bra.... så just nu mår inte jag bra utan känner mig nere o less på det mesta. Varför kan man inte bara få vara lycklig och ha det glatt med mycket kärlek o skratt? Det är ju så jag vill ha det. Ja ja livet går vidare och om jag inte har sabbat förtroendet hos Tomten så kanske han dyker upp med lite kärlek och värme i alla fall!!!
Tills dess ska min blåa sida fortsätta vara med mig och jag vill att folk ska gilla mig som jag är!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillar dig massor för den du är =D kramar

2008-12-04 @ 19:32:36
Postat av: Johanna

Du hittar en utmaning på min blogg =D

2008-12-04 @ 20:33:17
Postat av: Linn

Jag gillar dig för den du är Virre.

Kram

2008-12-07 @ 19:21:53
URL: http://lbmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0