Ernst vs Bruce Willis

Vilken kväll det kommer att bli! Först klockan 20.00 kommer Ernst och julpysslar och är tydligen på en jättefin gård med massa snö utanför och allt är så där perfekt juligt OCH om man sedan inte fått nog av machomän så kommer Bruce Willis direkt efter.....ja det kan ju nästan bli för mycket av det goda!!!
Vilken tur att de i alla fall kommer efter varandra så att man inte måste välja!
Än så länge så verkar det också vara tur med min hälsa för jag känner mig fortfarande helt ok och har till och med fått handlat några julklappar idag. Var i city och det var inte alls speciellt mycket folk och nästan inga köer. Det finns klara fördelar med city jämfört med Torp, synd bara att inte allt finns här utan att man måste ta sig till Torp också, men det får bli imorgon....eller någon annan dag!
I år har vi bestämt oss för att handla det mesta av maten av en lokal charkaffär och det känns bra.....hoppas bara han har lite kvar till oss när vi kommer för man fick inte beställa av han för han hade redan för många beställningar så det gäller att komma dit i tid på måndag.
Snart är det dags för fackeltåg, får hoppas att facklorna lyser för det blåser ganska rejält här idag men det regnar inte just nu i alla fall!


Ja vem föredrar ni?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va? Är det bild på Två män??! ;p

2008-12-20 @ 15:42:37
Postat av: Fredrik

Här ska det frossas ikväll förstår jag, kanske t.o.m. att den röda BH:n åker på.

2008-12-20 @ 19:12:12
Postat av: Linn

Fasiken att jag missade Ernst idag. Visste inte att han skulle vara på TV, själv sitter jag här i soffan med ett glas vin.

2008-12-20 @ 22:47:39
URL: http://lbmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0