Trädgårdsarbete

Helt plötsligt dök det upp lite arbetslust ändå, den kom samtidigt som temperaturen blev lite mer normal....jag har verkligen inte rätt hytyp för att vara i solen!
Satt och tittade på hur trädgården såg ut och insåg att det var en hel del rabatter som skulle/borde se bättre ut.....så jag la fram ett litet förslag för Ulf på bästa Ernst-maner och vips bar det iväg till Nisses växter! :-)
Nu har vi alltså blivit med en rosenrabatt, det har jag aldrig haft förut och jag kan säga att det var en hel del jobb innan de stackars plantorna kom i backen också, mycket grävande och en massa liter vatten!

här kan ni se några av rosensorterna....
Visst är den här fin?


Den här heter Ingrid BErgman

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja du va då en Bråkstake....grrr ;p

2008-08-09 @ 13:38:44
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jasså Virronen har gröna fingrar. Du har då en massa talanger!

2008-08-10 @ 01:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0