Tillbaka till verkligeheten.

jaha, tisdag och jag har klarat en hel arbetsdag och 3 timmar! :-) det är något konstigt det här med semester, varje år så är det lika dant....jag går ner mig helt enkelt!!!
det är grymt jobbigt att komma tillbaka och sätta sig framför datorn och försöka komma ihåg hur det var man gjorde för att komma in i datorn och hur det ska gå till att få procucerat något vettigt!
o vips så har första veckan gått och man kommer inte ihåg något annat än att man alltid har jobbat.....är det något konstigt med min hjärna? Korttidsminne?
idag börjar i alla fall Linus gymnasiet och Magnus högstadiet, båda lämnar Äsperödsskolan för nya äventyr. Jag hoppas så att det ska gå bra för dem och att det ska vara roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0