Resultat

Jaha för er alla som gillar detta med fotboll och vill veta hur det går för min son och hans lag kan jag meddela att jag har varit uppe klockan 6.30 idag för att bege mig till Färgelanda! Ni förstår att jag gillar att kolla va, för i vanliga fall på semestern stigs det inte upp förrän efter 9......men det är ju så kul (som ni kan se i mitt förra inlägg! :-)).
Idag är jag betydligt lugnare och alltså fast, IKO redan vunnit sin grupp, åkte jag ändå upp för att se den sista gruppspelsmatchen......och JA det blev en seger till mot Säffle.
Detta innebär att IKO har två lag vidare till A-slutspel och 11.25 spelar Mannes lag mot Hemsjö IF.
Ni är alla välkomna till Högalid, fotbollsplanen i Färgelanda! För vad kan väl vara bättre än att stå ute i skogen och få användning fär både tjocka tröjan och regnjackan?
Heja på killar!!!
Peppning IKO P95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0