Liten tur i vår natur!!! :-)

Idag kände jag bara att nu måste vi göra något, nu har jag bakat bullar och strukit en jättetvätt så det är dags att lämna väggarna lite. Fast det inte är jättefint väder begav vi oss till Fjällbacka och strosade omkring där....oj vad det märks att det är slut på högsemestern. Det var nästan inte en människa och alla affärer hade rea.
Vi åt och hade mysigt i alla fall och lyckades masa oss hela vägen upp i Kungsklyftan. Det är väl där Ronja Rövardotter är inspelat tror jag!?
Vi tar en liten paus!


Kungsklyftan

Blåsigt och mysigt i Fjällbacka!


Kommentarer
Postat av: Linn

Ni ser ut att ha haft fint väder ute på kusten, det har vi haft i södra sverige också.

Min först vecka på nya jobbet är nu snart över, du har inte slutat din semester ännu va??

Kram

2008-08-14 @ 21:42:22
URL: http://lbmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0