Fredag!!!

Här sitter jag på jobbet en fredagskväll när klockan är halv sex.....det brukar jag inte göra men idag finns det en anledning. Manne ska spela fotboll här i Trollhättan och då är det lika bra att stanna kvar och invänta denna spännande tillställning! :-)
Idag har vi varit hemma o grattat en arbetskollega som fyller 50, Grattis Gunnar! Detta innebar att lunchen blev lite konstig så nu känns magen lite oglad....den vill nog ha något annat än tårta, bulle och kokoskaka, så detta ställer stora krav på Linus och Ulf som är hemma och ska ha fredagsmyset klart när Magnus och jag dundrar in från en förhoppningsvis storseger....
Den här helgen vet jag annars inte vad vi ska göra men väldigt snart MÅSTE jag börja göra klart i mammas hus för nu är det faktiskt inte så långt kvar innan det ska bli ägarbyte.....kom igen nu Virre....
Ha en bra helg på er alla glada människor och heja Sverige, i år tar vi finnarna!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va d inte en oerhört snäll kompis som varnade dig för kakätning på fastande mage ;)

2008-08-29 @ 23:10:31
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0