Cupirritation!! :-(

Alltså jag blir så trött ibland på alla föräldrar som gapar o skriker vid sidan av planen och som vet bäst och kan mest....just nu är det Cup i Färgelanda och det som gjorde mig mest sur var den sista matchen för dagen mot Ytterby IF. Oddevold har inkast och vi kastar till en helt fri kille och nästan alla otroligt duktiga Ytterbyföräldrar skriker OFFSIDE!!!!!, nu är det så att det kan inte vara offside på inkast MEN den lilla bagatellen hade de missat, sedan slår en av deras killar till en av våra i ansiktet med påföljd att vår kille blir gott sur och tykar sig och visst han borde fått gult kort och naturligtvis även ytterbykillen, vad händer? Vår kille blir utvisad och den andre får inte ens en tillsägelse och dessutom är det två föräldrar inne på planen och håller på att hoppa på vår kille. JAg köper att dommaren missade hela situationen MEN föräldrar, det är en 13-årig kille som ni säger väldigt elaka saker till och som efteråt sitter och gråter på grund av er......jag blir så sur. sådana föräldrar borde stanna hemma och titta på OS istället.....japp det var skönt att skriva av sig detta och nu hoppas jag att vi går ända till final och kanske möter Ytterby??? :-)

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja där ser man varför jag inte är intresserad av fotboll ;) stå och gapa och skrika är inte min grej. Det är väl många föräldrar som lever ut sina drömmar" genom barnen.

2008-08-09 @ 20:37:19
URL: http://lbmc.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Du skulle gett dem en rejääl utskällning! F-n vad sådana föräldrar förstör... Fast egentligen skulle klubbarna ta sitt ansvar och se till att de föräldrar som tillhör klubben uppför sig som vuxna ska göra!

2008-08-10 @ 00:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0