Papphammar

I går hamnade jag som vanligt i soffan och av en händelse var det SVT 2 som var på, den kanalen hör inte till vanligheterna att jag tittar på. Nu var det dock en intervju med Gösta Ekman och naturligtvis dök Papphammar upp....alltså varför sänds inte den gubben lite oftare mellan programmen? i går var det en 59 sekunder lång snutt som hette "Ta säden dit man kommer" och hur kul kan det bli? Jo, JÄTTEKUL!
så idag sökte jag på nätet för att kunna köpa en Papphammar-DVD, men till min stora sorg görs inga sådana längre.
Ja ja som tur är finns ju YouTube....
I kväll blir det Jonas Gardell på Östraboteatern, det blir tredje gången jag ser honom och jag är säker på att jag kommer att få en mycket trevlig kväll med mycket skratt och många tänkvärda ord!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Säääkert att det bara var en "tillfällighet" att du kollade på TV2 *haha* ;p Som sagt, jag har sett liite Papphammar när jag var liten, denna hade jag dock inte sett. Fast jag måste erkänna att den va liite rolig ;) Det kanske finns DVD att köpa på Blocket?
Hoppas ni får en trevlig kväll, själv sitter jag hemma med supertung arm...
Kram!

2007-11-15 @ 17:51:19
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Kulturkanalen står på för jämnan därhemma förstår jag.... I morgon ska jag åka till närmsta mack och köpa superrackettar...

2007-11-15 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0