Julefrid.....

Jag har ett dilemma......jag måste komma på 8 små fina paket som inte får kosta mer än 20 kr styck o ska rymmas i en liten, liten ficka stor som en tändsticksask ungefär. Paketen ska vara roliga, fyndiga och dessutom passa till både tjejer och killar.....börjar ni förstå? Bara för att krångla till det lite till så får det inte vara badgrejer ( det finns vääääldigt många fina badkulor till bra pris och lagom storlek) och presenterna får inte köpas på ICA.
Jag har börjat kolla och letat men det blir inget köpt......och snart är det 1 december och då måste jag ha mina 8 paket färdiga och istoppade i adventskalendern, ooohhh.....just nu vet jag inte ens vad för färg jag ska ha på papperet eftersom Jörgen ska ha grönt papper "för det är det enda han har hemma". Jag vill ju ha grönt papper!!!!
Ok det är bara att ta tag i livet ge sig ut och leta leta leta.....kanske kan man handla klapparna på COOP :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, just därför är det skitbra att heta Johanna och älska rosa och vara en prisessa ;p Du får väl slå in i orange papper då *hehe*
Jörgen uppskattade iaf ditt inlägg om det gröna pappret *hoho*

2007-11-26 @ 19:34:41
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0