Det närmar sig helg...

Vilken kväll det blev igår, ja först på dagen fick vi reda på att IKEA tänker etablera sig i Uddevalla, på Torp-området. Det är ju ett otroligt lyft för Uddevalla så det är bara att tacka Ingvar för det beslutet!!
Sedan på kvällen bar det av till Östraboteatern och Jonas Gardell med sin show, Tillfällig gäst i ditt liv.
Jag vet ju att det finns många som tycker att Jonas Gardell bara är en vimsig, fjollig bög MEN så fel de har....önskar verkligen att dessa människor som tycker så skulle "offra" tid och pengar på en biljett och gå och se honom. Han kan få mig och skratta så att jag får ont i magen, han kan få mig att itta helt stilla och tyst med tårarna rinnande ut efter kinderna och han kan få mig att göra ljud och sjunga högt. Inte många klarar allt detta på två timmar det kan jag lova er!!!
Testa honom någon gång!!

Nu är det snart helg och det känns skönt, imorgon blir det fotboll, eftersom Mannes lag har gått vidare i Uddevallakannan ( heja på nu!!!) och så blir det middag på kvällen med goda vänner, finns ju alla förutsättningar för en bra helg! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0